romygoesusa.reismee.nl

Halloween, Snow, School and more

3 months ago I left Holland for my new life here in America. Ik moet zeggen dat het voelt alsof ik hier al heel lang zit, in een positive way! Ik heb het heel erg naar mijn zin, al moet ik zeggen dat ik iedereen wel een klein beetje mis!

De afgelopen weken is er weer veel gebeurt. De week na de Colorado Experience had ik natuurlijk weer gewoon school. Dat weekend zijn we met de Exchange Students naar Elitches geweest. Het was Fright Fest wat hetzelfde is al Walibi Halloween. Toen we daar aankwamen was het gelukkig nog licht! Maar toen het donker was, werd ik toch wel heel bang. Ik heb nog nooit zo hard gegilt! Ik denk dat ik wel 3x het park door ben gerend. Scary, but a lot of fun!
Die week hadden we nog een Spiritweek. Onze school (Greeley West) moet tegen Greeley Central (grootste vijanden) spelen met Football. Elke dag moesten we ons anders verkleden, alhoewel de dagen niet heel speciaal waren. Op maandag was het Greeley Day, waarvoor je je dus moest verkleden als een Farmer, Cow, Cowboy etc. Er waren serieus mensen verkleed als een koe. Op dinsdag kan ik me niet meer herinneren haha. Woensdag was Dress like your favorite teacher day. Die dag was er ook iemand die het Fire Alarm aan had gedaan, waardoor we 3 kwartier buiten moesten staan. En donderdag was Back out Cancer Day waarvoor we in het roze op school moesten komen. Die dag was ook de Pep Assembly voor de West - Central game. Vrijdag waren we gelukkig vrij. Debora hand Leslie zijn samen met Galaxy naar hun dochter in de bergen gegaan. Rachel en ik zijn thuisgebleven omdat we graag naar de Football Game wouden. Tim en Heidi waren wel gewoon thuis. Vrijdag zijn we naar de mall gegaan samen met Ana en Marina om Halloween Costumes te kopen. We hebben heel veel aangehad maar uiteindelijk niets gekocht. 's Avonds was dan eindelijk de Football Game. De hele tribune zat vol met mensen. De mensen van Central hadden t-shirts aan met BEAT WEST. Ookal heeft West al geen 20 jaar meer verloren van Central. Dit jaar dacht iedereen wel dat we zouden verliezen aangezien ons team niet heel goed is dit jaar. Maar we hebben gewonnen met 24 tegen 6! Het hele publiek ging helemaal los, wat echt superleuk was. Zaterdag hadden we de verjaardag van Ina (Norwegen). Omdat onze Hostparents niet thuis waren en Tim en Heidi druk waren, besloten we te gaan fietsen. Dus wij de route opgezocht op google maps en zo zijn we dus gaan fietsen. Zijn we nog verkeerd gereden en wat niet heel veel uitmaakte maar het heeft ons wel 1 uur en 10 minuten gekost. Toen we eenmaal bij Ina aankwamen waren we helemaal uitgeput. We hebben met z'n alle lekker gelunched en nog Volleyball gespeelt en toen moesten Rachel en ik weer terug fietsen. We hadden een kortere, maar veel gevaarlijke route, terug gevonden waardoor we maar 25 minuten kwijt waren. Zondag kwamen Deborah en Leslie weer thuis en hebben we niet heel veel gedaan.

Die week waren de voorbereidingen voor Halloween. Aan het begin van de week heeft Ariël, de dochter van Angela, mijn Hostmoeders dochter, ons huis ge teepee'd. Dus alles met WC papier versierd. Maar dat gaat ze nog terug krijgen haha. Ook hebben we met alle meiden hier in het huis Magic Mike gekeken.

Op woensdag hebben we de eerste sneeuw gehad. 's Avonds begon het met natte sneeuw, waardoor ik niet heel erg bang was. Maar toen ik de volgende ochtend wakker werd, en Rachel enthousiast naar mijn bed stond te springen, aangezien er sneeuw was gevallen. Ik dus naar boven, was Rachel al rond aan het springen in de sneeuw OM 6 UUR! Er lag echt 5 tot 10 centimeter sneeuw. Na school was het meeste al weer weggesmolten. Maar neehoor, worden we donderdag wakker. LIGT ER NOG MEER SNEEUW!!!! Blijkbaar is het heel normaal hier in Colorado. Maar nu is weer up to 20 Celcius degrees. Ik moet zeggen dat de sneeuw wel heel erg mooi was. Ook nu op de bergen zie je de sneeuw liggen, echt supermooi!

Zaterdag hadden we een Halloween Party bij Camilla thuis. Rachel en ik hadden ons costume al die week gekocht, Rachel was Robin Hood en ik een Sailor. In de middag hebben we eerst Pumpkins Gecarved, of hoe je dat ook in het Nederlands zegt. Camilla's feest was echt heel erg leuk en daarna hebben we bij Marina geslapen. Zondag hebben we weer niets uitgevoerd en heb ik geskyped met mn lieve vriendinnetjes Karlijn en Isabel. Maandag was er weer een Early Release day, wat betekend dat ik dan eerder uit was.

Maar gister was het eindelijk zo ver HALLOWEEN! Op school waren veel mensen verkleed en iedereen was excited! Na school zijn we direct naar huis gegaan en zijn we begonnen met het verkleden. Om 6 uur zijn we begonnen met Trick or Treat. Het was echt zo superleuk om te doen. Ik heb nog nooit zoveel Candy opgehaald met Halloween alles bij elkaar. De Amerikanen zijn niet zo gierig als sommige Hollanders haha. Remi was verkleed als een duivel en zo gedroeg hij zich ook. Vorig jaar ging hij namelijk zelf de huizen in op snoep te zoeken, maar dit jaar heeft hij zich aardig gedragen. Alhoewel hij soms wel bleef staan nadat hij snoep had gekregen, omdat hij vond dat hij niet genoeg was. Of pakte hij zelf meer snoep uit de bak haha. Later die avond kwam Angela met Kirill, Austin, Davor, Rick en Arik nog langs om met ons mee te lopen. Om 8 uur waren we wel klaar met Trick or Treating en heb ik wel genoeg candy opgehaald voor de aankomende maanden.

Nu Halloween over is, beginnen de voorbereidingen voor Kerst. Deze maand is ook Thanksgiving, waar ik heel erg naar uitkijk. Vooral naar Black Friday! Shoppen met super sale!

Morgen is alweer de allerlaatste Football game en voor de rest gaan we rustig aan doen dit weekend. Bedankt voor alle leuke berichtjes die ik nog steeds krijg. Ik vind het echt superleuk om allemaal te lezen!

Liefs,

Reacties

Reacties

rein

heb met veel plezier je verslag gelezen. maar maak me ook wel zorgen. je bent bezig een echte amerikaanse te worden.kunnen we als je terugkomt nog wel nederlands praten?
liefs, rein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active