romygoesusa.reismee.nl

one down, nine to go.

Hello people!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven, dus ik moet weer even nadenken wat ik allemaal weer heb gedaan. Natuurlijk ben ik gewoon naar school gegaan de afgelopen weken. Ik ga het steeds leuker vinden. Ik had in het begin heel erg moeite met wiskunde and Biology. Ik heb toen met mijn Regional Director gebelt en zij heeft het goed gekeurd dat ik deze vakken mocht laten vallen. Mijn rooster ziet er nu zo uit:

1. American History. 2. Spanish. 3. Sculpture. 4. Food Science. 5. Relationships. 6. Field and Court sports. 7. Interior Design. 8. American Literature.

Ik heb heel blij met mijn rooster nu, en het gaat ook beter op school. Ik moet wel zeggen dat het moeilijker is dan verwacht. Ik had me er op ingesteld dat school best wel makkelijk zou zijn, aangezien het niveau VMBO is. Toch zijn sommige dingen best moeilijk te begrijpen. Dit ligt natuurlijk ook wel aan de taal. Aan het einde van een schooldag ben ik ook echt gesloopt. Ik merk dan dat ik halverwege in een zin een Nederlands woord er tussen door gooi.

In de weekenden doen we nog een beetje rustig aan. Ik ben samen met Heidi, Rachel, Galaxy en Tim naar de movie TED geweest. Vorige week vrijdag was de Back to School dance. Het is echt zo anders dan de schoolfeesten in Nederland, maar ik heb me zeker wel vermaakt. Zaterdag hebben we de woonkamer geschilderd en daarna zijn we met alle ayusa students gaan Volleyballen in het park. Daarna nog wat gegeten bij Taco Bell. Op zondag zijn Rachel en ik op de fiets naar de Mall gegaan. Het zag er makkelijk uit, maar fietsen in Amerika is toch wel heel anders dan op de fiets naar het winkelcentrum in Vleuterweide. Ten eerste was het superwarm en je moet hier op de stoep fietsen, wat ook niet echt comfortabel was. Maar we hebben het gered en hebben weer wat geld uitgegeven. Het is hier allemaal zo goedkoop, wat echt een probleem is. Maar ik weet me tot nu toe nog goed in te houden :)

School is gewoon school. De eerste presentaties komen er al aan. Ik ben al geen held in het presenteren in Nederland en nu moet ik het dus in het Engels gaan doen. Voor Spaans moet ik een powerpoint presentatie over Costa Rica houden en voor Interior Design over Government Interoir Designers. Ik hoop dat het goedkomt. Ook heb ik mijn eerste schoolblunder al gehad.. Jahoor, dat moest mij weer overkomen. Ik ben van Field&Court sports class veranderd omdat ik dan meer keuze had voor mijn vervang vak van geometry. Ik dus voor het eerst in die klas. Alles gaat goed tot dat we een spel gaan spelen. Een soort softball alleen dan met een voetbal. Je moet de bal wegschoppen en dan naar een mat aan de andere kant van de zaal schoppen. Ik schop die bal weg en probeer weg te rennen.. en toen viel ik. In front of the whole class. Iedereen natuurlijk lachen, ik ook. Maar damn, dat deed wel pijn haha. Later sprak ik een meisje en die zei dat het er ook echt pijnlijk uit zag.. maarja, dit overkomt mij altijd.

Donderdag hadden we de Back to School bbq, waar dus Football wedstrijden en Volleybal wedstrijden gespeeld werden. Football hebben we verloren, maar Volleyball niet. We zaten op de tribune en ze zijn zo fanatiek hier. Elke keer als wij Service hadden, ging het hele publiek staan om aan te moedigen. Ook werden er ook hele liedjes gezongen, en spullen het publiek in gegooid. Echt zo leuk allemaal!

En nu heb ik een Three Day weekend! Maandag is Labor day, dus is iedereen vrij. Wat de plannen voor dit weekend zijn.. I don't know. We will see!

Ik heb het in iedergeval heel erg naar mijn zin en zoals de titel al zegt, one (month) down, 9 to go!

Hasta Luego!

Reacties

Reacties

Marije

Roooooomy!!! Oooh dat klinkt zo goed allemaal. haha dat je naar gym bent geweest joh! hebben ze daar geen verhagen? Goed bezig meis. Heel veel plezier xxxxxx

mina

Aaah klinkt leuk joh! Hahah &wat marije zegt knap van je dat je naar gym gaat xd

opa

Leuk verhaal. Ik merk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Dat je je snel weet aan te passen is bekend. Ik wacht op het volgende bericht. Groetjes ook van oma, die kijkt naar een dansprogramma.
Opa

mama

Ik ben trots op je! Of had ik dat al een keer gezegd ;-). Ga zo door Romy, en haal er uit wat er in zit!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active