romygoesusa.reismee.nl

Homecoming

Hello Holland!

Zoals ik al gezegd had, zou ik even wat laten weten na Homecoming. Deze week was dus Homecoming week. Homecoming is een schoolfeest aan het begin van het jaar. Het thema was winter of iets in die richting, dus de hele school was versiert met sneeuwvlokjes. Maar laat ik eens beginnen met vorig weekend.
Vorige week vrijdag had ik een movienight bij een paar vriendinnen. Toen Rachel en ik daar aankwamen stonden alle tafels vol met eten.. Ik had stroopwafels van wallmart meegenomen en die waren serieus binnen 5 minuten op. Ze vinden dat echt zo lekker hier. We hebben SALT en Paranomal Entity gekeken. Dat is een engere versie van Paranormal Activity. Nou ik heb echt alles bij elkaar gegilt, maar ik had ze al van ter voren gewaarschuwd. Zaterdag was Ana, het meisje uit Spanje, jarig. Rachel en ik hadden een heel cadeaupakket samengesteld aangezien ze 16 werd. Daarna hebben we foto's gemaakt in haar achtertuin, wat echt heel leuk was!



Daarna zijn we naar Cables, een restaurant, gegaan en hebben we daar met z'n alle gegeten. Daarna zouden we gaan bowlen, maar Rachel en ik werden al opgehaald dus konden we niet mee. De volgende dag werden we om half 11 opgehaald door Ana en haar hostvader om naar Sixflax (Elitch Gardens) te gaan samen met Nessy en Delphine. Het was echt heel erg lekker weer, dus daar hadden we geluk mee gehad. Het was ook niet heel erg druk aangezien het zondag was. In nederland sta je altijd 2 uur in de rij voor een atractie, maar hier gelukkig niet. We konden overal zo doorlopen. Elitch Gardens is next to the Broncos Stadium en die dag was er ook een game. Je zag op de parkeerplaats allemaal mensen staan bbq'en en iedereen was verkleed in Blauw en Oranje. Hellaas hebben ze die dag wel verloren, maar wij hebben daar niet echt last van gehad. Er waren niet heel veel attracties, maar we hebben ons zeker vermaakt en werden aan het einde van de dag weer opgehaald door Ana haar ouders.

Maandag was dan het begin van de homecoming week. Onze school was niet zo heel handig in het doorgeven met wat we moesten dragen, dus dat vonden we pas zondag avond. Maandag was dan Moustache day. Niet veel mensen hebben hier wat mee gedaan aangezien niemand het wist, maar mijn handen waren volgetekend met moustaches. Maandag was het ook Early Release Day, wat betekend dat alle lessen korter duren en dus was ik al om half 2 uit!

Dinsdag was Concert/Band T-Shirt day. Hier heb ik ook niet aan meegedaan, aangezien ik geen concert t-shirts heb. Het is blijkbaar heel normaal om die hier te hebben, want aardig veel mensen droegen deze shirts. Na school zijn Ana en ik naar Ross gegaan om kleding te zoeken voor woensdag. Woensdag was namelijk Twinsday en aangezien Ana, Rachel en Ik het zelfde broekje in Elitch Gardens hadden gekocht, wouden we ook het zelfde shirt. Tijdens het zoeken draaide Ana en ik om en bleek het dat we allebei de zelfde shirts in ons handen handen. Maar toen moesten we nog opzoek naar de derde, wat nog wat tijd koste, maar het is gelukt! Daarna hebben we nog frozen yoghurt gegeten bij TCBY en zijn we toen naar Ana's huis gelopen en heeft haar hostdad mij thuisgebracht.

Woensdag was dus Twinsday. Het was aardig koud, maar toch hadden we onze Elitch Gardens Lifeguards shorts aangetrokken. Rachel had na de eerste les al haar trainingsbroek aangetrokken, maar Ana en ik hebben volgehouden de hele dag. Het was heel leuk om mensen in dezelfde kleding te zien lopen. Je zag echt de leukste creaties voorbij komen.

Donderdag was Black Out/Black White day. Je moest dus in het zwart of wit gekleed. Dit was niet heel bijzonder dus ik heb maar een zwarte trui uit de kast getrokken. Na school ben ik op school gebleven aangezien Rachel een wedstrijd had op school. Ana had mij zover gekregen om mee te doen met Cross Country (hardlopen) en zo heb ik dus 2 miles hardgelopen. Daarna hebben we de volleyball game gekeken aangezien we het toch te koud vonden om de softball game te kijken.

Vrijdag was Blue and Gold day, dat zijn de kleuren van de school. Iedereen was in het Blauw en Goud gekleed. Het is echt heel leuk om die schoolspirit mee te maken, totaal anders dan in Nederland. Je kan namelijk vanalles kopen van de school, shirts, sweatpants, hoodies, noem het maar op. Na school wou Ana haar benen waxen voor Homecoming en hebben we nog een ijsje gehaald. Daarna zijn we nog even naar Greeley Mall geweest. Deborah heeft Ana, Rachel en mij naar de football game gebracht. Daar werden de Homecoming Queen en King bekend gemaakt. Helaas hebben we deze wedstrijd verloren. Ik snap nog steeds niet veel van Football, maar ik juich maar als alle andere juichen.

Gister was het dan zover, HOMECOMING. Ariel en haar vriendin Angie hebben ons haar en make-up gedaan en daarna zijn we naar Ana's huis gegaan. Daar hebben we nog wat foto's gemaakt en toen zijn we gaan eten bij T.G.I Friday's. Het is namelijk traditie dat je voor Homecoming met je vrienden ergens gaat eten. Uiteindelijk kregen we pas om 8 uur ons eten, terwijl toen Homecoming al begon. Eenmaal aangekomen op school was de hall heel mooi versierd. Maar toen ik de gymzaal inkwam, had ik echt een oh my god moment. Iedereen stond een beetje awkward om zich heen te kijken en niemand was aan het dansen. Na een tijdje kwam het wel op gang, maar toch kunnen de Amerikanen ECHT NIET dansen. Alle jongens en meisjes staan een beetje in een rij achterelkaar te dansen, tot de Principal langs kwam.. ‘Guys, more space pleace!' Nou ik wist niet wat ik hoorde haha! Dat deed me echt aan groep 7 denken. Maarja, that's America. Het einde was ook heel spectaculair... Midden in een liedje werden ineens alle lichten aangedaan met de boodschap; Bye, have a save ride home. En we moesten maken dat we weg kwamen...

Na Homecoming zijn Rachel en ik bij Marina (meisje uit brazilië) blijven slapen samen met Ina (noorwegen). We hebben The Hangover Part II en A minute in New York gekeken. Uiteindelijk zijn we om 4 uur gaan slapen en Rachel en ik moesten om 10 uur al weer thuis zijn. Eenmaal thuis zijn we weer verder gaan slapen en werd ik pas om half 5 weer wakker. Daarna viel hier ook nog eens de stroom uit. Ik had gehoopt dat dit tot morgen zou duren, maar helaas..

Donderdag of Vrijdag is de Colorado Experience en gaan we met de AYUSA students door Colorado heen reizen. Ik heb er echt heel veel zin in!

Toch is het wel raar dat ik nu al weer 2 maanden in Amerika zit, 7710 kilometer van Vleuten vandaan. Ik moet zeggen dat dit de eerste week is dat ik Nederland wel mis. Het is moeilijk om te beschrijven hoe je je dan voelt. 2 maanden is ontzettend lang en dan het besef dat er nog 7 maanden zijn. Ik heb het ook wel heel erg naar mijn zin, maar soms zou ik best wel even een nachtje in mijn eigen bed willen liggen.

‘Life can feel like a roller coaster ride, and you have to climb into the front seat, throw your arm in the air and enjoy the ride. But life is full of ups and downs, as well as twists and turns, but success depends on how you choose to approach the ride.'

Liefs,

Reacties

Reacties

Gabriëlla

Lieve Romy!

Wat een verhalen zeg en wat klinkt het allemaal leuk en spannend :D
Het is alweer 2 maanden dat je weg bent, aan de ene kant gaat het allemaal best snel, maar aan de andere kant ook weer heel erg langzaam.

Laat is wat foto's zien van jou in je Homecoming dress, hahaha :D Ben echt heel erg benieuwd!

Ik hou van jou en mis je!

Hele dikke kussssss

Marije

Rooooom!! Haha die homecoming, dat is wel even wat anders dan die schoolfeesten in NL. Zijn er wel een beetje leuke jongens?
Heeeeel veeel succes en plezier xxxx

Maud

Wat een leuk stukje! Baal echt dat ik mijn homecoming moet missen maar heb wel super veel zin in colorado!

X

milou

Hi ik ben Milou en ik wil volgend jaar waarschijnlijk mee met travel active, wie hebben het voor jou betaald een sponsor ofzo of hebben je ouders dat gewoon gedaan?

xxx

Romy

Hee Milou,
Stuur me anders even een mailtje met je vragen! :)
xromyx@hotmail.nl

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active