romygoesusa.reismee.nl

my first week in Greeley.

Goodmorning,

Ja, hier is het pas 8.30. Ik ben nogsteeds niet echt gewend aan het tijdsverschil. Het is best appart dat als ik opsta, jullie allemaal gaan avond eten. Maargoed.

Mijn eerste week was best leuk hier. We hebben niet heel veel gedaan aangezien ze druk aan het werk zijn hier in het huis. Alles wordt opnieuw geschilderd en gedaan, wat veel tijd nodig heeft. Wat ik zowel de afgelopen dagen is gedaan is vooral geld uitgegeven. Het is echt veel goedkoper dan in Nederland en ze hebben zoveel hier. Maar laat ik maar eens beginnen bij het begin.

Woensdag moest ik voor het eerst even naar school. Ik moest voor school foto's maken voor mijn schoolpasje. Daarmee kan ik de school in de pauze's verlaten. De school is echt heel groot en heeft van die echte amerikaanse blauwe lockers. De school heeft wel veel exchange students, wat wel leuk is, maar aan de andere kant ook wel weer jammer, omdat je niet de eerste bent. Gelukkig is het allemaal geregeld. Morgen moet ik ook naar school voor mijn schoolvakken. Vanmiddag begint ook het Volleybal waar ik heen ga om te kijken of ik dat leuk vindt. Niet dat ik het kan, maar ik moet wat doen hè!

Donderdag ben ik met TIm (de man van de dochter van mijn hostmom die hier in het gezin woont) naar Colorado Springs gereden om hun dochter Galaxy op te halen. Het was een rit, maar ik heb wel heel wat van Colorado gezien. Op de terugweg zijn we nog langs zijn familie geweest, wat echt super lieve mensen zijn.

Vrijdag moest ik naar de dokter voor mijn physical. Ik moest eerst wat papieren invullen en werd daarna omgeroepen. Ik moest in een kamertje gaan zitten en toen ging hij mijn bloeddruk opmeten en al dat soort dingen. De andere kamertjes waren vol dus moest ik even wachten. 5 minuten later werd ik weer opgeroepen en moest ik in een kamertje gaan zitten en hij zei; I'll be right back!' yeah sure. Ik heb daar 20 minuten gezeten toen eindelijk een vrouw de laatste testjes ging doen wat maar 2 minuten tijd kostte...

Zaterdag heb ik met de familie van Heidi (de dochter) geshopt in Loveland. Ze hebben echt superleuke winkels daar! Daarna hebben we Rachel opgehaald van het vliegveld. Het was echt raar om nu aan de andere kant te staan, want die week ervoor kwam ik uit die deur. Angela (oudste dochter en mijn Regional Director) was heel creatief bezig geweest en had een sign gemaakt voor alle exchange students hier in de buurt.

Gister heeft Angela ons meegenomen naar Loveland. Naar een ander winkel centrum. Samen met Rachel, Austin en Arik (haar zonen) en Kirill (exchange student uit Oekraïne) zijn we gaan shoppen in onderandere American Eagle, Aeropostale en Victoria Secret. Wauw, die winkel is echt heaven. Ik denk echt dat ik met een paar extra koffers terug kom.

Ik vermaak me echt prima hier in Amerika. Als donderdag school echt begint, zal ik het wel een stuk drukker krijgen. De meeste exchange students zitten in the 11th grade, dus waarschijnlijk heb ik ook sommige lessen met hun. Ik kan niet wachten om meer mensen te ontmoeten en om eindelijk een deel uit te gaan maken van the American Life.

You'll hear from me soon.

Loves,

Reacties

Reacties

judith

Klinkt echt super tof! Veel succes met je eerste paar weken :) xx

Lauri

Shopaholic......
Just kidding, glad to hear everything going great, and that you like your new sister

love you xx

oma

Lieve Romy Goed tehoren dat je het naar je zin hebt.
Niet te veel kopen hoor ben je zo door je geld heen.
Heel veel kusjes van je oma.

angelique

hee room!!
echt super leuk om dit te lezen!! en over een paar dagen kan ik het ook allemaal!! :p
Ben wel heel benieuwd welke vakken je krijgt, want die moet ik ook nog kiezen... word vast heel moeilijk :s ze hebben zoveel!

Nog heel veel plezier deze laatste 'vakantie' week!
xxx

Rein

Hoi Romy,
Een ding had je in Nedeland al geleerd:"shoppen"en dat blijkt goed van pas te komen.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
lfs, rein

Nikè

Hoi lieve Romy, het klinkt allemaal helemaal top! Ik zal je later nog uitgebreider schrijven als de ergste drukte hier vorbij is. Dat is bijna....:):) We zijn wel heel blij dat het goed met je gaat, stoer hoor! We zijn trots op je! Liefs Nikè

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active